Загальні питання

   Як зарезервувати товар?

Вам необхідно залишити замовлення на сайті або зверніться до відділення Укрсиббанку узгодити дату свого візиту. Зверніть увагу що вартість може змінюватися, тому уточнюйте остаточну ціну перед виїздом. Товар буде чекати в обумовлений день.


  Де знайти інструкцію до товару?

В описі товару під його зображенням розміщені вкладки «Опис», «Характеристики» та ін .. Інструкції доступні для скачування в форматі PDF-файлів з вкладки «Файли».


 Чому на сайті спочатку була одна ціна, а потім вона змінилася?

Ціни можуть змінюватися з різних причин, в тому числі в зв'язку з коливаннями курсу. Ми робимо все можливе щоб надати кращу ціну на ринку.


  Чи можу я придбати товар без попереднього замовлення?

Ви можете придбати товар без замовлення в одному з наших магазинів, якщо даний товар є в наявності на складі та не зарезервований під замовлення іншого клієнта.


  Як замовити товар, якого немає в наявності?

В даному випадку необхідно авторизуватися на сайті і клікнути на кнопку "Повідомити про надходження" на сторінці товару. Таким чином ми зможемо відправити повідомлення на Вашу пошту як тільки даний товар з'явиться в наявності.


  Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення можна за допомогою одного з телефонів на сайті.


Гарантія та сервісне обслуговування

  Яка гарантія на цей товар?

На всю техніку, реалізовану в нашому магазині, ми надаємо фірмову гарантію компаній виробників або гарантійний талон магазина «Фотоміст». Ремонт здійснюється в авторизованому сервісному центрі, тому у Вас не виникне труднощів з гарантійним обслуговуванням.
Терміни гарантійного обслуговування кожного товару, залежать від сервісної політики виробника і вказуються в описі товару на нашому сайті.


  Чому існує два види гарантії?

Оскільки на частину товарів просто не існує офіційної гарантії виробника в Україні, ми надаємо гарантійні талони нашої компанії.

Вся техніка проходить обов'язкову передпродажну перевірку на наявність дефектів і повної комплектації.


  Куди звертатися за консультацією та з питань ремонту техніки?

Ремонт техніки завжди проводиться в авторизованому сервісному центрі виробника. Якщо у вас гарантія від нашого магазину, Ви можете звернутися в сервісний відділ по телефону 068-832-56-35 і ми надамо вам пораду з питань ремонту.


  Чи можу я звернутися в ваш Сервісний центр, якщо на товар закінчилася гарантія?

Так можете. Наш Сервісний центр здійснює післягарантійне і гарантійне обслуговування.


Оплата

  Чи працюєте ви за безготівковим розрахунком та чи зміниться вартість товару?

Оплата за безготівковим розрахунком можлива за рахунком-фактурою через будь-яке відділення банку (для юр. І фіз. Осіб). При оплаті в безготівковій формі вартість товару збільшується на 5% для ФОП і на 20% для платників ПДВ.


  В які терміни необхідно сплатити рахунок?

Термін оплати - три банківські дні (включаючи день виписки). Після закінчення цього терміну ми не можемо гарантувати постачання товару.


  Які існують способи оплати замовлення?

У разі доставки замовлення кур'єром, Ви можете розрахуватися готівкою. При отриманні замовлення в нашому магазині, Ви можете розрахуватися готівкою або на картковий рахунок в Приватбанку, при цьому Вам доведеться сплатити послуги банку (1.5% від суми).


Доставка

  Які існують способи доставки замовлень по Україні?

Доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта".


  В який час кур'єр здійснює доставку по Києву?

Час доставки по Києву в робочі дні з 10:00 до 22:00, субота або святкові дні з 11:00 до 19:00. По неділях доставка не здійснюється.


  Чи здійснюється доставка до квартири?

Кур'єр доставляє замовлення тільки до під'їзду (шлагбаума, парадного входу). Товар видається кур'єром в автомобілі.


  Чи може інша людина забрати моє замовлення з відділення Нової Пошти, в разі якщо у мене немає такої можливості?

Може тільки в тому випадку, якщо він надасть оригінал Вашого паспорта в відділенні НП. При відсутності такої можливості, Вам необхідно переоформити замовлення. Протягом 1 робочого дня доставка буде переоформлена на іншу людину, і він зможе забрати замовлення.


  Які терміни доставки по Україні?

Ми завжди намагаємося відправити товар в найкоротші терміни. Але підсумкові терміни доставки залежать від кур'єрської служби НП, і в залежності від регіону доставки, можуть становити: від 1 до 3 робочих днів.


Повернення товару

  Чи можу я повернути придбаний товар?

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" обмін або повернення нового товару здійснюється протягом 14 днів після покупки (без урахування дня покупки).

Обміну / поверненню підлягає новий товар:

- у якого збережений товарний вигляд;

- який не був у використанні та не містить слідів експлуатації (потертостей, подряпин, тріщин, сколів);

- у якого не порушена цілісність заводської упаковки, ярликів, пломб.


  Як мені повернути придбаний товар, якщо я перебуваю в іншому місті?

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, Вам необхідно відправити товар кур'єрською службою «Нова Пошта» попередньо погодивши одержувача і номер відділення з нашими менеджерами за телефонами на сайті. Оплата доставки відбувається за рахунок клієнта.


Ціни

  Чому у вас товар дешевше ніж в інших магазинах?

За 14 років успішної роботи це питання ми чуємо часто, і ми розуміємо Ваші сумніви. Пояснюється це просто: ми зуміли мінімізувати витрати і оптимізувати роботу компанії. Ми працюємо з численними перевіреними постачальниками і вибираємо найкращу цінову пропозицію. Ми робимо мінімальну націнку на товар, не втрачаючи якості продукції та обслуговування.

Запрошуємо Вас зробити покупку в нашому магазині і ми впевнені, Ви залишитеся задоволені і будете звертатися ще не раз!