Гарантія та сервісне обслуговування.

На всю техніку, реалізовану в нашому магазині, ми надаємо фірмову гарантію компаній-виробників або гарантійний талон магазина «Фотомост».
Терміни гарантійного обслуговування кожного товару залежать від сервісної політики виробника і вказуються в описі товару на нашому сайті.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Разом з товаром Ви отримуєте оформлений товарний чек і гарантійний талон, який є підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Будь ласка, зберігайте його протягом усього гарантійного терміну.

Вся техніка проходить обов'язкову передпродажну перевірку на наявність дефектів і повної комплектації.


      Гарантійні зобов'язання знімаються в наступних випадках:

  • порушення схоронності гарантійних пломб
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару
  • неправильного заповнення гарантійного талона

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природній знос
  • механічні пошкодження, які виникли після передачі товару споживачеві
  • пошкодження в результаті дії непереборних сил і стихійних лих
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів)
  • ушкодження, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших побічних зовнішніх чинників
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • використанням нестандартних та / або неякісних витратних матеріалів, приладів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені, або рекомендовані виробником

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за телефоном: +38 (068) 832-56-35 по буднях з 09:00 до 18:00.